Beginner's Discussion #1

Démarré par Thomas, 01 Juil 2007 21:14

« précédent - suivant »

Thomas

Ok, aujourd'hui, c'est le début des "Beginners Discussions" (devrais-je dire discussions des débutants ou discussions pour débutants?). Il va y en avoir un, j'espère, chaque jour ou tous les deux jours. Tout le monde peut participer, mais n'oubliez pas que ces discussions sont surtout pour ceux et celles qui n'ont pas beaucoup étudié l'anglais. On va parler des choses simples en anglais, avec du vocabulaire simple et utile. Je vais voir si cette idée marche bien ou non, et si elle marche, je vais voir ce que je pourrais faire pour l'améliorer et inclure plus de personnes. Et si je change les sections du forum et crée une section pour les débutants, je mettrai ces fils là. Et comme toujours, si vous avez un avis sur cette idée ou des conseils, n'hésitez pas! Alors, commençons! Let's begin!

Today's discussion: Your family

Important vocabulary:
  -to describe (décrire)

Who is in your family? How many people are there? Describe your family!
Hello, and welcome to Apprendre l'anglais.
Bonjour, et bienvenue à Apprendre l'anglais.

Bettina

Hey, it's still me, Bettina. I am ready to start the discussion with simple words. There are not many members of my family.  There is only my husband. I don't have children's,too. My husband is french and he is tall.
bye

Martin

Hi, i haven't got sisters and brother, I've got my two parents and I've got many cousins, I've already got one grandmother and grandfather, this summer we've got a family meeting ( Réunion Familiale ), we'll do It in Morvan ( near "Le Mans" ) that's all !

Ben54

Hello, I have one brother, he's married and he haven't children yet. With my parents, it's my family. Also, we've many cousins in United States. Bye !

bernard13

Hello, I have two brothers. One younger and one older. I am married and I have two children.

CrazyJo

Hi everybody  :) I've got a brother and a sister. They're younger than me. I'm 16, my sister is 13 and my brother is 6.